2014. február 27., csütörtök

14.rész.-Barát vagy ellenség?

Sziasztok!Meghoztam egy új részt.Remélem tetszeni fog.
:)






Reggel boldogan és izgatottan ébredtem, hiszen  most már minden megvan ahhoz, hogy boldog legyek.Egy csodálatos barát,egy legjobb barátnő és halhatatlan vagyok.Na, szóval miután felkeltem, rengeteg időt töltöttem el azzal, hogy kiválasszak egy szép, de mégis hétköznapi ruhát.Aztán, ha ez még nem lenne elég, Hope segítsége kellett a sminkhez, mert nagyon remegett a kezem és mindig elrontottam.
-Nyugi, Harry nem a kinézeted miatt van veled!- nyugtatott miközben készen lett a sminkemmel
-Jó, de annyira félek. A többiek még mindig utálnak, a másik három barátnőt nem is ismerem!-fakadtam ki
Hope csak megölelt, majd azt mondta, hogy kint vár a kocsiban, mert elvisz.
Félve kimentem a lakásból és beültem a kocsiba. Az úton zenét hallgattunk, de nem beszéltünk.
-Szia. Majd megyek!- köszöntem el a kocsiból kiszállva
Az ajtó előtt megálltam és vettem egy mély levegőt.Mi lesz, ha még mindig nem hagynak békén?Mi lesz, ha egyik lánynak sem vagyok szimpatikus?Félek...
Bekopogtam.Vártam pár másodpercet, majd egy gyönyörű, hosszú, barna hajú lány nyitott ajtót.Megkérdezte, hogy kit keresek.
-Harry-hez jöttem.-mondtam mosolyogva
-Te vagy Ariana?-kérdezte kedvesen
-Igen.
-Hű, ahogyan a fiúk beszéltek rólad, egyáltalán nem így képzeltelek el.A személyleírás alapján hasonlítottál egy szörnyre.De most már látom ez nem így van.Én Eleanor vagyok, Louis barátnője.-beengedett, majd átmentünk a nappaliba
-Heló!-köszöntem
A fiúkon kívül még kettő lány volt ott.Végül kiderült, hogy Sophia és Perrie a másik két lány neve. Eleinte féltem, mert annyira furcsa volt, ahogyan mindenki engem nézett, de később oldódott a hangulat.
-Harry?-kérdeztem
-Még alszik.-mondta Louis
Leültem a kanapéra és hallgattam ahogyan beszélgetnek a lányok, ugyanis a fiúk elmentek valami meccsre.Kösz.Egyedül hagytak így ismeretlenül három lánnyal.
-És Ari, neked ki a kedvenc modelled?- kérdezte Perrie
-Nem is tudom...Talán Raina Hein.
-ÚÚÚ öt én is imádom!-örvendezett Eleanor
Igazából az egész beszélgetésünk alatt csak Sophia nem beszélt túl sokat.Elég furcsa lány.
-Szerintem én indulok, mert Harry szerintem délutánig alszik.Sziasztok!-intettem a lányoknak
-Szia!-köszöntek el
-Várj!-szólt Sophia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése