2013. november 11., hétfő

FIGYELEM!

Sziasztok olvasóim!
Bele kezdtem még egy blogba az a neve,hogy My brother Harry Styles!
Egy lányról szól aki Harry Styles húga, elköltözik a szüleitől és sok bajba keveredik,de vajon meddig bírja?
Tarts velem és kiderül!
Részlet a prológus-ból:
-Benne vagyok,de éhen halok szóval menjünk enni.-mondtam és elindultunk az étkező felé
Igazából nem is zavart,hogy itt maradhatok még pár órát,hiszen szerettem itt lenni,de szükségem is van egy kis magánéletre,bulira.
-Mi jót főztél anya?-kérdeztem és leültem egy székre
-Én semmit.Ezt kivételesen apátok főzte.Igaz Des?-mondta anya apára nézve
-Gondoltam most,hogy elmész,ez jó emlék lesz.-szólalt meg apa
Apa nem a legvidámabb ember,de amikor anyára néz vagy vele van akkor minden megváltozik.Számomra ők az álompár,hiszen sosem veszekedtek és annyira jól kijönnek,hogy az szinte varázslatos.
Itt olvashatod: http://mybrotherharrystyles9.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése