2013. november 2., szombat

Döntsd el,hogy mit akarsz!

Sziasztok!Nem lett meg a 2 komi,de sokan szavaztatok oldalt és lett 3 "imádom" is,szóval hoztam új részt!De,most tényleg 2 komi után jön új!
Remélem tetszik!jó olvasást!





Mosolyogva keltem fel a földről,miután Harry megcsókolt.Minden lehetséges indok megfordult a fejemben amit kitalálhat,de egy ami az összes előtt volt az,hogy szeret.
-Harry,tudod te,hogy mit akarsz.-törtem meg a csendet
-Nem,dehogy is!-válaszolt
-Harry elegem van!Egyfolytában játszol az érzéseimmel,egyszer szeretsz-egyszer nem!Döntsd el,hogy mit akarsz!-kiabáltam vele és elindultam
-Most hova akarsz menni?-kiabálta utánam
-El az országból!Még ma elindulok!-mondtam és egyenesen haza indultam
A legmesszebbre kell kerülnöm Harry-től.A legjobb megoldás a költözés volt,Hope remélem megérti.Mérgesen gyalogoltam tovább,amikor megláttam Harry-t előttem.
-Te,hogy kerülsz ide?Ott hagytalak az utca végén.-kérdeztem 
-Tudod,a vámpírok gyorsak!Mégis hova akarsz utazni?-kérdezte Harry halkan és félve
-Semmi közöd hozzá!-kiabáltam majd félrelöktem
Most gyors vagyok ezért villám gyorsan haza értem.
Dühösen nyitottam ajtót,majd becsaptam magam után,mire Hope felkelt
Egyenesen a szobámba rohantam
-Hát te mit művelsz?-jött be a szobámba Hope,meglátva,hogy csomagolom össze a ruháimat
-El kell mennem egy kis időre!-válaszoltam
-De mégis hova?-kérdezte
-Paris-ba,ott senki nem talál rám,főleg Harry nem!-mondtam és tovább pakoltam
-Szóval megint Harry a baj.-nézett le a földre
-Igen.De pár hét és vissza jövök.Ígérem.-mondtam és a bőröndömet kivittem a nappaliba
-Hiányozni fogsz.-mondtam neki
-Te is nekem!-mondta és megölelt
Fél óra múlva el kell indulnom,hogy elérjek a hajnali 5 órás gépet.Beleőrülök a várakozásba,már jó lenne a hátam mögött tudni London-t.
-Indulnom kell,majd hívlak,ha felszálltam a gépre.Szia!-köszöntem el Hope-tól
-Szia!-mondta és becsukta az ajtót
Nem kellett taxi,mert gyors voltam és szinte 5 perc alatt kiértem a repülőtérre
-A Paris-i repülőgépek 20 perc múlva felszállnak,kérem legyenek türelmesek.-hallottam meg a hangot és leültem egy padra
Magam elé bámultam és néztem a padlót.Sokat gondolkodtam Harry-n és Hope-on. Egyszer csak azt láttam,hogy elém állt valaki.
-Kövessük el a tökéletes bűntényt. Én ellopom a szíved, s Te ellopod az enyémet!-szólalt meg az ismerős ember,Harry az
-Szóval?-kérdem,mert azt akartam,hogy ő mondja ki
-Szeretlek Ariana!Veled képzelem el a jövőt.Megtisztelsz azzal,hogy leszel a barátnőm?-kérdezte Harry
-Igen.-mondtam és átöleltem majd megcsókoltam
-Akkor mégsem utazol?-kérdezte
-Nem.-nevettem el magam



1 megjegyzés: