2013. november 2., szombat

Szeretlek

Sziasztok!Hoztam új részt!Jövő héten ne számítsatok részre "családi"(ha még lehet családnak nevezni azt ahol élek)na szóval "családi gond" miatt nem leszek!De addig is jó olvasást!







-Mit tegyünk?-kérdeztem mosolyogva Harry-t
-Van egy meglepetésem,gyere utánam!-mondta és megfogta a kezem
Kézen fogva sétáltunk London üres utcáin.Most szebbnek láttam az egészet,az utcákat,a várost és a kis patakokat is.Egyszer csak egy kis parkba értünk amik gyertyákkal voltak kivilágítva,Harry egy esti pikniket szervezett nekünk.
-Te előre tudtad,hogy igent mondok?-kérdeztem a helyet csodálva
-Megéreztem.-mondta és leültünk a földre
-Szeretlek!-mondtam
-Én jobban.-mondta majd megcsókolt
Olyan tökéletesnek éreztem mindent,arra lettem figyelmes,hogy Harry a szemeimet nézi.
-Mi az?-nevettem el magam
-Amikor a szemedbe nézek,el sem tudom hinni,hogy egy kincset tartok a kezemben.Téged!-mondta és megfogta a kezem
-Úgy vártam arra,hogy ezt kimond.-mondtam
-Mihez lenne kedved?-kérdezte mosolyogva
-Annyi mindent nem csináltam még.-nézem mélyen a szemébe
-Nézted már a csillagokat a földön fekve?-kérdezte
-Azt hiszem itt az ideje.-mondtam
Az ég gyönyörű volt.Megtaláltam életem szerelmét,őt sosem veszítem el!
-Ariana!-kelt fel Harry idegesen
-Mi az?-keltem fel,félve,hogy ismét elveszítem
-Semmi.-nevetett
-Hé ez rossz vicc volt!-döntöttem el Harry-t
A földön fekve Harry-re nézve rájöttem,hogy nem kell nekem más,csak ő.

-És most mi lesz?-kérdeztem
-Együtt leszünk.-jelentette ki
-De mégis meddig?-kíváncsiskodtam
-Örökké és tovább.-mondta
Végre valóra váltak az álmaim!Már nem keresem a boldogságot mert éppen életem értelmét tartom karjaim közt.

1 megjegyzés: