2013. október 28., hétfő

Fordulat

Sziasztok!Hát kicsit szomorú voltam,hogy lett 1 "rossz lett" szavazás,de viszont lett 2 "imádom" is.Oldalt még mindig lehet szavazni!Jó olvasást!
2 komi után jön a kövi rész. :)












-Hmm...-mosolyodtam el
-Menj el innen.-suttogta Harry a fülembe
-Miért?-néztem rá értetlenül
-Mert én nem szeretlek!-mondta ki nehezen
-A tekinteted nem ezt mondja.-válaszoltam
-Nem tudom,hogy mit akarok.-hajtotta le a fejét
-Szeretlek.-mondtam halkan
-Kérlek menj el...-mondta és rámutatott az ajtóra
Nem szerettem volna,de kimentem szobája ajtaján.Szomorú voltam,mert nem erre a válaszra számítottam.Azt hittem,hogy ő is szeret engem.
-Na,mi volt?-kérdezte Zayn
-Semmi közöd hozzá.-válaszoltam nem túl kedvesen
Miután kirohantam a házból,Harry ablaka elé mentem.Benéztem,Harry éppen az ágyon ült és nézett le a földre.Elindultam hazafele,sétálva,mert nem hoztam pénzt se buszra,se taxira.
Fél óra múlva hazaértem,Hope nyitott ajtót.
-Na,hol voltál?-kérdezte
-Harry-nél.-válaszoltam lehajtott fejjel
-Mi?Te megőrültél?Ariana,most már ő is vámpír,meg is ölhetett volna...-kiabált velem Hope
-Nem érdekel!-válaszoltam
-Amúgy neked nem kéne vadásznod?Csak,mert éhen fogsz halni.-mondta
-Hova menjek,úgy,hogy ne tűnjön fel senkinek?-kérdeztem
-Menj a 3.utca 9/b sarkához.Ott sok gonosz ember van,szóval nem teszel rosszat.-mondta az ablakon kinézve
-Oké.Már úgyis sötétedik.-mondtam
-Mikor indulsz Ariana?-kérdezte Hope
-Most.-válaszoltam és elindultam,ki a sötétbe
Már egy ideje gyalogoltam, a 3.utca 9/a saroknál jártam.Láttam egy embert aki magányosan ott sétált részegen.Ő lesz a mai áldozat.Tudtam,hogy szörnyűséget követek el,de nem érdekelt.Mögé osontam és hegyes fogaimat a nyakába mélyesztettem.
Már meghalt az ismeretlen férfi,de valaki akkor is elrántott és lenyomott a földre.Nagyon erős volt az illető.
Ariana!.nézett rám egy ismerős arc,Harry volt az
-Mit keresel itt Harry?-kérdeztem
-Meg akarlak védeni!Nem lehetsz gonosz,te jó ember vagy!-válaszolta
-Hagyj békén Harry!-kiabáltam
-Nem.-mondta
-Miért olyan fontos ez neked?-kérdeztem értetlenül
-Mert szeretlek!-válaszolta és egy csókban forrtunk össze...





1 megjegyzés:

  1. Halii!
    Csak eljutottam a végére!:) Nagyon jól írsz és egész jónak ígérkezik a történet! Hamar hozd a következőt!:)

    VálaszTörlés