2013. október 22., kedd

5.Néha egy sajnálat kevés!

 Sziasztok!Meghoztam az 5.részt!2 komi után jön a kövi rész :)!Remélem tetszik!Jó olvasást!





Borzasztó volt Harry-t így látni.Nem tudom,hogy miért,de azt kívántam,hogy hadd vegyem át az ő fájdalmát.Rossz dolgot tettem,mintha egy ördög lenne a testembe.Mit tegyek?Fel kell hívnom Hope-ot!
-Hope!Gyere gyorsan haza!-kiabáltam a telefonba,ő válaszolni sem tudott mert kinyomtam a hívást
Hosszú ideig vártam,de egyszer csak csengettek.Kíváncsi voltam,hogy ki lehetett.Reméltem,hogy Hope,ő tudná mit kell csinálni!
-Ki az?-szóltam ki remegő hangon
-Hope vagyok.-mondta
Kinyitottam az ajtót,megöleltem és a szobába vezettem.
-Miért hívtál?-kérdezte kíváncsian Hope
-Szörnyű dolgot tennem!Megharaptam Harry-t.-mondtam könnyekkel szememben
-Mit csináltál?Hogyan?-kérdezte 
-Elkezdte csókolgatni a nyakam.Bevillantak a képek a buliról.Megijedtem.-mondtam sírva
-Semmi baj.Nézd Harry felébredt!-mondta és ott hagyott kettesbe vele
Hope kiment a szobából.Kifele megbökte a hátam,jelezve,hogy vigyázzak.
-Harry!Nagyon sajnálom!-öleltem volna meg,de ellökött magától
-Ne érj hozzám!Tönkre tetted az egész életemet!-kiabálta mérgesen
-Nem direkt volt!-mondtam könnyezve
-Szerinted érdekel?Utállak,soha többé nem akarlak látni!-kiabálta és kilökött az ajtón
A szobája ajtaja előtt sírtam. Hope sehol sem volt,hiába kerestem.Megfogtam a táskámat,kimentem és hívtam egy taxit.Amíg a láthatáron sem volt,az esőcseppek koppantak hideg,kemény arcomon.Mikor megérkezett a taxi beültem.Nem volt hosszabb az út 20 percnél.Haza értem,egyből átöltöztem kényelmes ruhába.Bebújtam az ágyba és sírtam,mert nem tudtam abbahagyni.Ajtó nyitódásra lettem figyelmes.
-Ariana itthon vagy?-kérdezte Hope
-A szobámban vagyok.-mondtam
Hope bejött és leült az ágyra
-Minden rendben lesz Ariana.-mondta
-Nem semmi nem lesz rendben!Tönkre tettem egy ember életét.Borzalmas ember vagyok!-mondtam kiabálva
Kiszálltam az ágyból és berohantam a fürdőszobába,az ajtót bezártam magam után.
Elővettem egy kis dobozt.
Kivettem tartalmát és olyat tettem amit nem lett volna szabad.



2 megjegyzés: