2013. október 13., vasárnap

Változás


Sziasztok!Köszönöm a 2 komit!Mivel ilyen cukik vagytok,hogy lett 2 komi is ezért hamarabb hozom ezt a részt!Jó olvasást! :)





*Ariana szemszöge*
Éreztem minden egyes szívdobbanást,egyre lassított.Éreztem ahogy megfagy bennem a vér. Lehűlt a testem,itt már azt éreztem,hogy közel a vég,de akkor a nyakamon a sebek elkezdtek beforrni.Nem tudtam,hogy hol vagyok,csak a kínzó fájdalmat éreztem ami kezdett eluralkodni a testemen.

*Hope szemszöge*
-Mi a neved?-kérdeztem a sráctól aki segített nekünk
-Harry.-válaszolta és felkapta Arianat
-Hova viszed?-nyúltam utána
-Haza.Ott majd kitalálunk valamit.-mondta és kimentünk a mosdóból
Elsétáltunk a kocsi-ig és beszálltunk.Én hátra ültem Ariana-hoz,Harry pedig vezetett.
Nem kellet sokat kocsikázni csak 2 utcát.Odaértünk egy gyönyörű nagy házhoz.
-Itt laksz?-kérdem
-Igen.Nyisd az ajtót.-mondta és ide dobta a kulcsot
Kinyitottam és ő felkapta Arianat,majd bevitte.Belül is óriási volt a ház,a nagy csodálkozásban észre sem vettem,hogy ő mer bevitte Arianat egy szobába.Utána mentem.
-Ennyi?-kérdem,de ő csak értetlenül nézett rám
-Itt hagyjuk és akár meg is halhat.-tettem hozzá
-Nem tudom,hogy mit csináljunk.-bökte ki Harry
Abban a pillanatban ahogy ezt kimondta,belépett 4 helyes fiú azon az ajtón.
-Harry!Ő ki?-kérdezte az egyik fiú
-A buliban találkoztunk,a barátnőjével baleset történt.-mondta Harry
-Milyen baleset?-kérdi egy másik fiú
-Megharapták és kómába van.-mondta
-És most hol van?-kérdik a fiúk
-A szobámban.-jelentette ki
A fiúk bementek Harry szobájába.
-De nincs semmi harapásnyom a nyakán.Vak nem vagyok.-mondta az egyik fiú
-De ott volt.Talán kezd gyógyulni.-mondta Harry
Ahogyan ezt kimondta,Ariana szeme kinyílt de nem a szokásosan,hanem gyorsan és a szemei tűzvörösek voltak,mintha lángoltak volna.




3 megjegyzés: