2013. október 19., szombat

Talán egyedül vagyok ebben a nagy világba?

Sziasztok!Nagyon köszönöm a komikat.
Bocsi,hogy sokáig nem volt új rész...ott a suli és a 2 egyszerre nem megy.De hétvégén mindig lesznek részek!Jó olvasást





*Ariana szemszöge*
Felébredtem az álomból,mely rabként fogvatartott.Láttam és hallottam,hogy mi történik körülöttem,de se beszélni se mozogni  nem tudtam.Már amikor azt hittem,hogy örökké így maradok,egy kéz felhúzott és leöntött egy pohár vízzel.Hatásos volt...

-Ariana jól vagy?-kérdezte a fiú
-Te ki vagy?-húzódtam ki erős kezeiből
-Harry.-mondta 
-Hol vagyok?És Hope hol van?-kérdeztem és megláttam ,hogy itt van ő is
-Hope!-odamentem hozzá és megöletem
-Menjünk haza.-mondtam neki
-Nem lehet,nézz magadra!Vörös szem és a többi.-mondta
-De miért van ez?Nem értem.-mondtam és leültem az ágyra
-Emlékszel a tegnap estére?-kérdezte egy szőke srác
-Igen,de néhol homályosan.-mondtam 
-Elmesélnéd?-szólalt meg Hope
-Megpróbálom.-jelentettem ki
Elindultunk a konyha asztaloz amit köze ültünk.Előre tudtam,hogy fájdalmas lesz elmesélni.Még gondolni is az.Legyőztem könnyeimet és belekezdtem.
-Este mentünk bulizni Hope-al. Táncoltunk,ittunk,odajött 2 srác az egyik elhívta Hope-ot és ő vele ment.Én a másikkal voltam,bevitt a mosdóba és elkezdte csókolgatni a nyakamat,de hirtelen megharapott.Innentől már csak a fájdalomra emlékszem.-mondtam sírva
-Ez borzasztó.-mondta az egyik srác
-Vámpír vagy.-mondta remegő kézzel Harry
-Félsz tőlem?-kérdeztem
-Igen.-jelentette ki
-Ariana nekem most mennem kell a nagymamámhoz.Nem baj?-kérdezte
-Nem,dehogy is.Menj csak.-válaszoltam és ő el is ment
-Nekünk van egy dolgunk egy helyen.-mondta a szőke srác és elindultak 4-en,Harry-t itt hagyták velem
Közeledni kezdtem Harry felé,de ő csak hátrált.Mikor neki ütközött a falnak,megállt.Én tovább mentem,szinte már összeért az orrunk.Megcsókoltam,a csók leírhatatlanul édes volt.Elkezdte levenni a pólóját.Odaértünk az ágyhoz,szépen lassan eldöntött és rám mászott.Csókolgatni kezdte a nyakam,ami először még jól esett,de utána eszembe jutott az az este.Akkor még nem tudtam ellene tenni,most pedig igen.Megharaptam Harry-t.Ő csak ordítozott.
-Úristen Harry sajnálom!-kiabáltam








1 megjegyzés: