2013. október 12., szombat

A buli

Sziasztok kedves olvasóim :)
Sajnálattal nézem,hogy nincsen komi.De annak viszont nagyon örülök,hogy már is van 2 feliratkozóm és a chat-be írtatok!Legalább 1 komi után jön a kövi rész.Jó olvasást! :)




Már elkészültünk a bulira.Ki voltunk sminkelve és a ruhát is felvettük már.
-Ma nem szeretnék részeg lenni.-mondta Hope
Erre én nem tudtam mit reagálni csak hangos nevetésbe törtem ki.
-Most mi van?-kérdi
-Csak az,hogy mindig ezt mondod és sose így van.-mondtam
-Most úgy beszélsz mint aki még sose volt részeg.-nevet az arcomba
-Ma jól akarom érezni magam és ehhez kell egy kis pia.-mondtam
-Egy kis pia?-kérdi nevetve
-Menjünk...-mondja
Felvettük a táskáinkat elindultunk az ajtó felé.Beültünk a kocsiba és elindultunk a buliba.25 perc múlva oda is értünk.Amikor kiszálltunk a kocsiból láttuk,hogy rengetegen vannak.Bementünk és oda mentünk a pulthoz.
-Heló!Valami erőset kérünk.-mondta Hope a pultos srácnak
-Ilyen szép lányokkal miért nincs legalább 1 fiú?-kérdi a srác
-Talán ma este már lesz egy normális pasi.-mondtam
Kiadta az italokat.Megfogtuk és egyenesen a táncparkettre mentünk ahol rengetegen voltak.
Rengeteget táncoltunk.Oda jött hozzánk 2 fiú.
Hope és én külön váltunk.Ő elment az egyik fiúval és én is elmentem az egyik sarokba.Az alkoholtól nem tudtunk tisztán gondolkodni.Ha nem lettem volna részeg akkor biztos nem mentem volna el a fiúval.
-Mi a neved?-kérdtem a fiútól
-Stev. A tied?-kérdi
-Ariana.-válaszoltam
-Gyönyörű név.-mondja
-Köszönöm.-mondtam és mélyen a szemébe néztem
Egyszer csak hirtelen megcsókolt.A csókot nem nevezném érzelmesnek,hanem inkább lényegre törőnek.
Megragadta a karom és bevitt a mosdóba.Olyan hirtelen történt minden,hogy nem tudtam gondolkodni.

*Hope szemszöge*
-Meg kéne keresni Ariana-t.-mondtam Gregnek a fiúnak aki velem jött
-Minek?Valószínűleg már halott.Gyere inkább élvezzük az estét.-mondta és megfogta a derekamat
-Mi?Úristen.Hagyj már békén!-rángattam ki magam erős kezei közül
Már mindenhol kerestem,de sehol sem találom.Megnézem a mosdóban.

*Ariana szemszöge*
Stev a nyakamat csókolgatta.Nem tudtam ellenállni...De aztán olyan fájdalmat éreztem,hogy inkább választottam volna a halált.Megharapott.Én sikítottam a fájdalomtól.

*Hope szemszöge*
Megtaláltam őket.A félelemtől nem tudtam mást tenni,lerángattam Ariana-ról és a mellkasába szúrtam egy ollót.Nem vérzett,de meghalt. Ariana pedig csupa vér volt.Ki mentem és segítséget kerestem.Megláttam egy fiút aki elég szimpatikus és megkértem,hogy segítsen
-Szia a barátnőmnek baja esett,tudnál segíteni?-kérdeztem sírva
-Persze menjünk.-mondta
Bevezettem a mosdóba.
-Úristen.-mondta Arianat látva

2 megjegyzés: