2013. október 11., péntek

Készülődés a bulira





Sziasztok!Meghoztam az első részt!Remélem mindenkinek tetszeni fog.Komizzatok,ha tetszik és iratkozzatok fel:)







Reggel nem arra keltem,hogy a napfény erősen süt be az ablakomon,hanem arra,hogy az eső cseppek kopognak az ablakomon.Gondoltam magamba,remek még egy esős szomorú nap.Furcsálltam,hogy Hope még nem kelt fel,mert ő szokott először.Nem baj...Addig sem beszél egyfolytában az esti buliról.Semmi kedvem elmenni,de az ő kedvéért elmegyek...
-Ariana!-kiabál Hope a szobából
-Megyek!-szóltam vissza
Kíváncsi vagyok,hogy mit szeretne.Csak ne a bulival kapcsolatos legyen...könyörgöm
-Igen?-kérdem kíváncsian
-Te már kiválasztottad a ruhát a bulira?-kérdi
-Nem,de nem is akarom,mert semmi kedvem elmenni.-mondtam
-Megígérted!Meglátod,jó lesz.-mondta
-Te kiválasztottad már?-kérdem
-Még nem...Ezért megyünk most vásárolni.-jelentette ki a megkérdezésem nélkül
-Jó.-mondtam kedvtelenül 
Felöltöztem egy laza ruhába 
Hope természetesen megint nagyon feketébe öltözött,mert utálja ha valami színes.
Elindultunk a kocsival.Nem volt hosszú az út kb. 20 perc.Sok boltot megnéztünk,de egyikbe se volt olyan ruha ami nekünk tetszik.Bementünk-kijöttünk és ez így ment 1 órán keresztül.Megláttunk egy boltot aminek Popular a neve.Bementünk és elkezdtünk keresgélni.
-Ariana!Én azt hiszem,hogy megtaláltam a ruhát ami nekem jó lesz!-kiabált és kijött
A ruha tényleg elég szép volt.
Én még nem találtam semmit.Hosszas keresgélés után.Végre megtaláltam a hozzám illő ruhát.
Haza mentünk és kipakoltunk.Már 6 óra van és 7-kor kezdődik a buli.Kicsit már jobban várom hiszen van egy tökéletes ruhám amit imádok.
Most már indulhat a buli!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése